دانلود فایل فلش گوشی چینی | دانلود فایل فلش تبلت چینی

دانلود فایل فلش گوشی چینی | دانلود فایل فلش تبلت چینی

دانلود فایل فلش گوشی چینی | دانلود فایل فلش تبلت چینی

دانلود فایل فلش گوشی چینی | دانلود فایل فلش تبلت چینی

رابطه بین ساختار مالکیت، حاکمیت شرکتی و عملکرد شرکتی در مالزی

رابطه بین ساختار مالکیت، حاکمیت شرکتی و عملکرد شرکتی در مالزی
     
تعداد صفحات : 16 صفحه

فایل دانلود حاوی مقاله ترجمه شده فارسی و اصل مقاله انگلیسی میباشد.

عنوان انگلیسی: Ownership structure, corporate governance and corporate performance in Malaysia

عنوان فارسی: رابطه بین ساختار مالکیت، حاکمیت شرکتی و عملکرد شرکتی در مالزی

چکیده :

هدف: بعد از بحران مالی آسیا در سال 1997، دولت مالزی مقررات جدیدی برای حاکمیت شرکتی وضع نمود و به اهمیت تجدید اعتماد بازار پی برد. هدف مقاله حاضر ارزیابی تاثیر اجرای این مقررات بر عملکرد شرکتی می باشد.

طرح / روش / شیوه: به منظور بررسی فاکتورهای تاثیرگذار بر عملکرد شرکتی، تجزیه تحلیل رگرسیون اجرا گردید. ساختار مالکیت برحسب مالکیت مدیر، مالکیت خارجی و مالکیت دولت معرفی و متغیرهای اندازه هیئت مدیره و استقلال آنها، به عنوان معیارهایی برای حاکمیت شرکتی شناخته شدند. حاکمیت شرکتی با اندازه گیری شد.

یافته ها: با استفاده از داده های گزارشات سالیا نه 87 شرکت غیر مالی لیست شده در سال 2001، با بهره گیری از شاخص مرکب، نتایج بدست آمده نشان داد که هیچ یک از متغیرهای حاکمیت شرکتی از لحاظ آماری معنادار نبوده و قادر به توضیح در مورد عملکرد شرکتی نبودند. بااین وجود، دو متغیر مالکیت به نامهای دولت به عنوان سهامدار اصلی و مالکیت خارجی، از لحاظ آماری ارتباط معناداری با هم داشتند.

محدودیت ها / مبانی تحقیق: مقررات مربوط به حاکمیت شرکتی در سال 2001 اجرا گردید، شاید آنالیز نتایج سال مالی 2001 خیلی زود بود زیرا تغییرات قانون چندسال قبل از اینکه بتوان انتظار داشت نتایج مثبت مورد انتظار را نشان دهد، صورت گرفته اند.

مبانی عملی: یکی از مبانی این یافته آن است که اقدامات قانونی شروع شده بعد از بحران مالی 1997به منظور بهبود شفافیت و ذیحسابی شرکتی، موجب حصول عملکرد شرکتی بهتر نمی شوند.

اصلیت/ ارزش: مطالعه حاضر یکی از معدود مطالعاتی است که تاثیر اعمال قانونی پیرامون حاکمیت شرکتی بر عملکرد شرکتی بلافاصله بعد از اجرا را مورد پژوهش قرار می دهد.  

خرید و دانلود - 10000 تومان

تاثیر حاکمیت شرکتی در بهره وری سرمایه های فکری و عملکرد مالی

تاثیر حاکمیت شرکتی در بهره وری سرمایه های فکری و عملکرد مالی
     
تعداد صفحات : 42 صفحه

فایل دانلود حاوی مقاله ترجمه شده فارسی و اصل مقاله انگلیسی می باشد.

عنوان انگلیسی: Impact of Corporate Governance on Intellectual Capital Efficiency and Financial Performance

عنوان فارسی: تاثیر حاکمیت شرکتی در بهره وری سرمایه های فکری و عملکرد مالی

خلاصه:

دراین بخش، طرحی از ساختار مربوط به حاکمیت شرکتی را ایجاد میکند، سرمایه های فکری و عملکرد های مالی، از طریق طرح معادلات ساختاری که مبنی بر حداقل مربعات جزیی می باشند، بررسی خواهند شد. مفهوم حاکمیت شرکتی و اقدام آن توسط مدیران ارشد اجرایی، بخش مدیران غیر اجرایی، مالکیت مدیران، پاداش مجریان و تعداد سهامداران صورت گرفته است. کارایی سرمایه فکری از طریق ارزش افزوده در ضریب فکری محاسبه می شود. (VAIC) عملکرد مالی، از طریق بازگشت سرمایه گذاری، بازده حقوقی صاحبان سهام و سود خالص پس از کسر مالیات، صورت می گیرد. مطالعات صورت گرفته رابطه ساختاری مهم در، کارایی سرمایه های فکری و عملکرد مالی در حاکمیت شرکتی تعیین می کند. نتایج مطالعات انجام شده بیانگر این موضوع است که حاکمیت شرکتی به طور مستقیم، موجب بهبود عملکرد مالی نمی شود، رئیسان شرکت های بزرگ از طریق بهره برداری از منابع سرمایه های فکری موجب افزایش آن خواهند شد، این پژوهش بر اساس شواهد تجربی بیانگر این موضوع است که، یک شرکت، اقداماتی جهت افزایش بهره برداری خود انجام میدهد که در نهایت منجر به بازگشت سرمایه گذاری بیشتر و بازده حقوق صاحبان سهام  و  سود خالص خواهد شد.

خرید و دانلود - 10000 تومان

تنوع بخشی شرکتی، دستکاری فعالیتهای واقعی (مدیریت سود) و ارزش شرکت

تنوع بخشی شرکتی، دستکاری فعالیتهای واقعی (مدیریت سود) و ارزش شرکت
     
تعداد صفحات : 47 صفحه

فایل دانلود حاوی مقاله ترجمه شده فارسی و اصل مقاله انگلیسی می باشد.

عنوان انگلیسی: Corporate diversification, real activities manipulation, and firm value

عنوان فارسی: تنوع بخشی شرکتی، دستکاری فعالیتهای واقعی (مدیریت سود) و ارزش شرکت

خلاصه

ما به بررسی رابطه ی بین تنوع بخشی شرکتی، مدیریت سودهای واقعی و ارزش شرکت می پردازیم. تحلیل ما نشان می دهد که تنوع صنعتی و ادغام صنایع و تنوع جهانی اعمال نفوذ برروی فعالیتهای واقعی را در شرایط بدی قرار می دهد در حالی که تنوع بخشی شرکتی آن را کاهش خواهد داد. در این خصوص شواهدی نیز ارائه می شوند که نشان می دهند مدیریت سود رابطه ای معکوس با ارزش شرکت دارد و به نسبت در تنوع بخشی نفوذ می نماید و ارزش آن ها را بالا می برد. دریافتیم که کاهش ارزش به سبب دستکاری فعالیتهای واقعی به وجود می آید که این موضوع در بین شرکتهای صنعتی و بین شرکتهایی که هم تنوع جهانی و هم صنعتی دارند، بارزتر می باشد ولی در شرکتهایی که تنها تنوع بخشی شرکتی دارند این موضوع آشکار نیست. در نتیجه، توسعه ی مدیریت سود افزایش می یابد و تنوع صنعتی با خلاء بزرگتری روبرو خواهد گردید. این یافته ها به توضیح این که چرا برخی شرکتهای متنوع نه تنها در نمونه تنوع مختلف بلکه در تنوع های برابر از ارزش پایین تری برخوردار می باشند؛ کمک می نماید. همین طور نتایج ما با نتایج قبلی و با کمک تفاوتها با یافته های قبلی مطابقت می نمایند. بنابراین، مطالعه ی ما به بررسی اختلافات بیشتر این خلاء تنوع بخشی که می تواند در بین شرکتها تغییر نماید و این که چطور با گذشت زمان تغییر می یابد، می پردازد.

خرید و دانلود - 10000 تومان

ترجمه مقاله حاکمیت شرکتی

ترجمه مقاله حاکمیت شرکتی
     
تعداد صفحات : 15 صفحه

فایل دانلود حاوی مقاله ترجمه شده فارسی و اصل مقاله انگلیسی می باشد.

عنوان انگلیسی: Corporate Governance

عنوان فارسی: حاکمیت شرکتی

چکیده:

بین تعریف قوانین شرکت و نقش تصمیم گیری در گروه های مختلف ذی نفع در شرکت، اختلافاتی وجود دارد. اگر هدف در امور شرکت ها، تمرکز صرف بر ارزش سهام باشد، نمیتوان برای پیشبرد اهداف دیگر مانند دفاع از حقوق طلبکاران و کارکنان و سهامداران اقدام نمود. در این حالت، همچنین، نمیتوان از حقوق سایر ذی نفعان مانند هیئت مدیره و دیگر افراد حمایت کرد. حاکمیت شرکت ها در واقع به قوانین حقوقی و به بخشی از ساختارها درکسب و کار گروه های اصلی شرکت ها شامل مدیران، سهامداران و کارکنان اشاره دارد. تعدادی از مواد قانونی در اداره ی امور شرکت ها، دخیل می باشد. بالاتر از همه ی این قوانین، قانون شرکت های بزرگ و قانون اوراق بهادار می باشد، که به قراردادهای تجاری، اشتغال، قانون ورشکستگی و... اشاره دارد. این قوانین انواع بازارهای مختلف را نیز مورد بررسی قرار می دهد. از جمله بازارهای عالی، بازار های مدیریتی و سایر عوامل مربوط به بازارهای مختلف.

پس از بررسی کلی و مختلف از شرکت ها، کار تجزیه و تحلیل اداره ی امور شرکت ها با درنظر گرفتن حاکمیت شرکتی از طریق بررسی و در نظر گرفتن منافع گروه های مختلف شروع می شود. درآمد و سود حاصل از اداره ی امور شرکت ها،با توجه به مکانیسم های مختلف حقوقی که به ساختار شرکت ها کمک می کند محاسبه می شود. حاکمیت شرکتی اگرچه دارای شباهت های عمده در سراسر کشور می باشد تفاوت های قابل توجهی نیز بین آنها وجود دارد. این تفاوت ها در طول تحولات اخیر با یک تجزیه و تحلیل و نتیجه گیری و بحث در مورد چارچوب های ملی باید شناسایی شده و در طول زمان های مختلف بررسی شود.

خرید و دانلود - 10000 تومان

افزایش حاکمیت شرکتی بر پژوهش های کنترل شده شرکت

افزایش حاکمیت شرکتی بر پژوهش های کنترل شده شرکت
     
تعداد صفحات : 14 صفحه

فایل دانلود حاوی مقاله ترجمه شده فارسی و اصل مقاله انگلیسی می باشد.

عنوان انگلیسی: The rise of corporate governance in corporate control research

عنوان فارسی: افزایش حاکمیت شرکتی بر پژوهش های کنترل شده شرکت

چکیده:

این مقاله شامل دو موضوع مرتبط به هم می باشد. در ابتدا به بررسی مقالات منتشر شده در ارتباط با این موضوع خاص در مورد کنترل، ادغام و کسب سود شرکتی می پردازیم. این مقالات شواهد جدید را  در مورد چندین جنبه کنترل شرکتی و حاکمیت تاثیرات ارزش و عملکرد گروه های مختلف مالکان، تاثیر ساختارهای حاکمیت داخلی، تاثیر تغییرات نظم دهنده بر روی صنایع خاص و شواهد مربوط به استراتژی پیشنهادی در اعمال کنترل، فراهم می کند. این تحلیل ها ما را به فعالیت های ثانویه - یعنی بررسی سیر تکاملی پژوهش کنترل شده شرکتی که در سطح گشترده ای تعریف شده است، هدایت می کند. تحلیل های ما حرکتی را در پژوهش از ادغان و کسب سود تا تحلیل های گسترده تر حاکمیت شرکتی، به ویژه خصوصیات حاکمیت داخلی نشان می دهد. ما پیشنهاد می کنیم که روندی در مسیر افزایش اهمیت نسبی حاکمیت داخلی در مقایسه با نظم بازار از طریق کنترل شرکتی وجود دارد. این روند به بازتاب تغییرت مهمی در چند دهه گذشته از این طریق که بازار نظمی را در رفتار شرکتی ایجاد می کند، می پردازد.

خرید و دانلود - 10000 تومان