دانلود فایل فلش گوشی چینی | دانلود فایل فلش تبلت چینی

دانلود فایل فلش گوشی چینی | دانلود فایل فلش تبلت چینی

دانلود فایل فلش گوشی چینی | دانلود فایل فلش تبلت چینی

دانلود فایل فلش گوشی چینی | دانلود فایل فلش تبلت چینی

فایل فلش گوشی چینی SM g900h mt6572

فایل فلش گوشی چینی SM g900h mt6572
     

شما می توانید با این رام گوشی چینی SM g900h mt6572 را فلش نمایید.

توجه: کاملا تست شده و بدون مشکل

این رام برخلاف رامهای موجود در سایتهای دیگر کاملا بدون مشکل و با لوگوی اصلی شرکت می باشد.

سابقه ما ضمانت خرید شماست.

لینک دانلود بصورت مستقیم با سرور پرقدرت برای دانلود در یک فایل تکست Text ضمیمه شده است و همچنین قابلیت Resume را نیز دارد.
خرید و دانلود - 5000 تومان

پاورپوینت آموزشی درس بیستم کتاب مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی (وزیران کاردان، شهرهای آباد)

پاورپوینت آموزش درس بیستم کتاب مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی (وزیران کاردان، شهرهای آباد)
     
تعداد صفحات : 24 صفحه

پاورپوینت آموزش درس بیستم، کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی (وزیران کاردان، شهرهای آباد)، تشکیل شده از 24 اسلاید گوناگون، جهت تدریس در کلاس هوشمند توسط معلم کلاس پنجم طراحی شده است.

تهیه این فایل آموزشی برای مرور درس در منزل توسط دانش آموزان و همچنین کسب آمادگی لازم قبل از تدریس برای همکاران محترم توصیه می گردد. 

متن ها و آموزش های ارائه شده در این پاورپوینت کاملا با متن درس 20 کتاب مطالعات اجتماعی کلاس پنجم ابتدایی مطابقت دارد.

دانش آموزان عزیز با مشاهده این محتوای آموزشی با مفاهیمی مانند: ورود ترکان به ایران، غزنویان، قلمرو غزنویان، سلجوقیان، قلمرو سلجوقیان، خوارزمشاهیان، قلمرو خوارزمشاهیان، وزیران کاردان ایرانی، رونق دانش، هنر و معماری در دوره ی حکومت های ترکان، شهرهای آباد و آثار به جا مانده از حکومت ترکان در ایران  آشنا می شوند.

خرید و دانلود - 5000 تومان

ترجمه مقاله عوامل موثر بر نیازهای مشتری به دسترسی جغرافیایی در تجارت الکترونیک

ترجمه مقاله عوامل موثر بر نیازهای مشتری به دسترسی جغرافیایی در تجارت الکترونیک
     
تعداد صفحات : 19 صفحه

عنوان اصلی: Factors affecting customer needs of geographical accessibility in electronic commerce

عنوان فارسی: عوامل موثر بر نیازهای مشتری به دسترسی جغرافیایی در تجارت الکترونیک

قسمتی از متن اصلی:

Although, it is generally asserted that electronic commerce (EC) can overcome barriers of distance and lead to the dramatic expansion of markets relative to traditional brick and mortar companies, customer needs of geographical accessibility varies according to characteristics of product, service processes and other relevant factors. In this study, we developed six factors affecting customer needs of geographical accessibility in EC: degree of product tangibility, product standardization, on-line interaction and customization, off-line interaction and customization, price level, and firm reputation. Data for analyses were collected through customer surveys and statistically analyzed through exploratory factor analysis and multiple regression analysis.

قسمتی از متن فارسی:

گرچه، در کل اثبات شده است که تجارت الکترونیک (EC) می تواند بر موانع دوری غلبه کند و منجر به توسعه ی مهیج بازارها نسبت به سازمان ها و ساختارهای سنتی می شود، نیازهای مشتری برای دسترسی جغرافیایی طبق خصوصیات محصول، فرآیند سرویس و دیگر عوامل مرتبط تغییر می کند. ما 6 عامل موثر بر نیازهای مشتری برای دسترسی جغرافیایی در EC را توسعه داده ایم: درجه ی ملموس بودن تولید، استانداردسازی تولید، تعامل و سفارشی سازی آنلاین، تعامل و سفارشی سازی آفلاین، سطح قیمت و شهرت بنگاه. داده ها برای تحلیل از طریق نظر سنجی مشتریان جمع آوری شد و به لحاظ آماری از طریق تحلیل عامل اکتشافی و تحلیل رگرسیون چندگانه تحلیل شد.

خرید و دانلود - 15000 تومان

ترجمه مقاله طرح توجیهی کارواش ماشینهای سواری

ترجمه مقاله طرح توجیهی کارواش ماشینهای سواری
     
تعداد صفحات : 19 صفحه

عنوان اصلی:  NEZA RIDES CAR WASH

عنوان فارسی: طرح توجیهی کارواش ماشینهای سواری

قسمتی از متن اصلی:

Neza Rides will be providing customers with three services: exterior car washing, interior cleaning, and detailing. Neza Rides will have competitors that are also trying to offer a high quality service for a reasonable rate. But most are trying to compete on price alone. Neza Rides' will have the ability to provide a high quality service, both in regards to the actual washing as well as customer service which is all based on their ability to find the best employees. Hiring the best employees is cost effective because it decreases HR costs associated with turnover and other employee costs. Hiring the best employees and making sure that they are well taken care of ensures that they in turn take care of the customers. Study after study proves that a happy employee is far more likely to provide the highest level of customer service compared to an employee who is not happy and feels that they are being taken advantage of.

قسمتی از متن فارسی:

Neza Rides به مشتریان 3 سرویس را ارائه می دهد: شستشوی ظاهر ماشین، پاکسازی داخلی و جزئیات. Neza Rides رقیبانی دارد که آنها هم سعی می کنند تا سرویس هایی با کیفیت بالایی را با یک نرخ معقول ارائه دهند. اما اغلب آنها سعی می کنند تا تنها روی قیمت رقابت کنند. Neza Rides این توانایی را خواهد داشت که یک سرویس با کیفیت بالا را ارائه دهد، هم در رابطه با شستشوی واقعی و هم خدمات مشتری که همه براساس توانایی آنها برای یافتن بهترین کارگران است. استخدام بهترین کارگران مقرون به صرفه است، زیرا هزینه های HR همبسته با تغییر و تبددیل و دیگر هزینه های کارگری را کاهش می دهد. استخدام بهترین کارگران و اطمینان یافتن از اینکه رسیدگی کامل به آنها صورت گرفته، تضمین می کند که آنها به نوبه ی خود مراقب مشتریان باشند. بررسی های مکرر ثابت می کند که یک کارگر شاد بسیار بیشتر احتمال دارد تا سطح بالاتری از سرویس مشتری را ارائه دهد، در مقایسه با کارگری که شاد نیست و احساس می کند که آنها مزایای او را گرفته اند.

خرید و دانلود - 7000 تومان

ترجمه مقاله مقایسه 27 کشور اروپایی و کشور پرتغال در زمینه بانکداری خرد

ترجمه مقاله مقایسه 27 کشور اروپایی و کشور پرتغال در زمینه بانکداری خرد
     
تعداد صفحات : 17 صفحه

عنوان اصلی: e-banking culture: A comparison of EU 27 countries and Portuguese case in the EU 27 retail banking context

عنوان فارسی: فرهنگ بانکداری الکترونیک: مقایسه ی 27 کشور اروپایی و کشور پرتغال در زمینه ی بانکداری خرد 27 کشور اروپایی

قسمتی از متن اصلی:

The aim of this research is two-fold. Firstly we conducted a wise comparative analysis of EU 27 countries and secondly we identified distinct e-banking user segments of Portuguese citizens. We used a questionnaire for data collection (n¼2358) and Latent Class Models (LCM) for data analysis. LCM revealed three segments in EU 27 (Portugal is in the poorest cluster, concerning the indicators used, with Greece, Spain and Cyprus) and two e-banking user segments in Portuguese citizens: Those who do not risk (49%), and Those who risk (51%). Our findings enable e-banking managers for taking appropriate strategic decisions.

قسمتی از ترجمه فارسی:

هدف از این پژوهش دو گانه است. ابتدا یک تحلیل جامع  و گسترده از 27 کشور اروپایی انجام دادیم و بعد بخش های کاربردی بانکداری الکترونیک ارجح را در شهروندان پرتغال شناسایی کردیم. ما یک پرسشنامه را برای جمع آوری اطلاعات (n=2358) و مدل های گروه نهفته (LCM) را برای تحلیل داده ها استفاده کردیم. LCM نشان دهنده ی سه بخش در 27 EU است (پرتغال در فقیرترین خوشه قرار دارد، با شاخص های استفاده شده با یونان، اسپانیا و قبرس) و دو بخش کاربر بانکداری الکترونیک در شهروندان پرتغالی. کسانی که ریسک نمی کنند (49%) و کسانی که ریسک می کنند (51%). یافته های ما مدیران بانکداری الکترونیک را قادر می سازد تا تصمیمات استراتژیک مناسب را اتخاذ کنند

خرید و دانلود - 10000 تومان